Kāda "Swedbank" kliente dalījusies ar nepatīkamu pieredzi - kā nu jau otro reizi gadījies, vēloties izņemt naudu no krājkonta.


Sūdzību portālā Marija raksta:

"Jau otro reizi saskāros ar situāciju, kad Swedbank notiek kļūdas sistēmā. Pieteicu laicīgi naudas izņemšanu no krājkonta, bet pēc nedēļas tā arī netika pārskaitīta. Kad piezvanīju uz banku, man teica, ka neko nevar izdarīt, lai piesaku vēlreiz naudas izņemšanu, vai nu maksāju procentus. Es saprotu, ka darbinieks nav vainīgs, bet nu tā nav pirma reize, kad darbinieks nevar rast risinājumu."

Komentāros gan kāds norāda, ka kļūdu varējis pieļaut vienīgi darbinieks, un jānoskaidro, kurš tas bijis, taču sūdzības autore atbild, ka tāpat esot jau pilnībā vīlusies šajos pakalpojumos.

Kāds cits gan aizrāda:

"Te problēma nav sistēmas kļūdā, bet tanī, ka klienti nepabeidz naudas pasūtīšanu līdz galam, domājot, ka viss jau ir cauri. Tiešām tādu gadījumu ir daudz. Esiet lūdzu vērīgi un rūpīgi un izdariet visu līdz gala, lai izvairītos no pārpratumiem un pēc tam nevajadzētu vainot citus."

Arī banka ir saņēmusi paziņojumu par šo sūdzību, taču pagaidām nav to komentējusi.

sudzibas.lv